A Takarékbank üzleti és szervezeti működésének, retail, vállalati, agrár, pénz- és tőkepiaci üzletágainak és termékeinek, digitalizációs és elemzői tevékenységének, továbbá leányvállalatai (Takarék Lízing Zrt., Takarék Faktorház Zrt., Takarékinfo Zrt., DBH Investment Zrt.) működésének teljes körű kommunikációja, a társaság vezetésének kommunikációs felkészítése és támogatása. A bankcsoport egyedi és konszolidált mérlegadatainak folyamatos közzététele, elemzői találkozók és háttérbeszélgetések szervezése, iparági rendezvényekre, konferenciákra és médiamegjelenésekre való kommunikációs felkészítés. A rendszeres szakmai elemzések (makrogazdasági, foglalkoztatási hitelezési, befektetési, agrárpiaci, ingatlanpiaci) összeállításának és kiadásának kommunikációs támogatása. Tanácsadás szabályozói és felügyeleti szervezetek, rating-cégek számára készített jelentések és beszámolók összeállításában.
A takarékok új, közös, országos, univerzális kereskedelmi bankja, a Takarékbank létrehozásának kommunikációja a stratégiai tervezéstől a megvalósításig. Az egységes Takarék Csoport és Takarékbank brand kialakításának és piaci bevezetésének, az új Takarékbank megalakításának, működésének teljes körű kommunikációja. A korábbi, közel 19 ezer takarékszövetkezeti termék konszolidációjának, az új termékcsaládok, digitális szolgáltatások és fejlesztések létrehozásának piaci bevezetése. A vállalatirányítás, az üzleti folyamatok és üzletágak, a szervezeti struktúra és kultúra, valamint a back office tevékenységek terén (pl. HR, pénzügy, kontrolling, jog stb.) végbemenő változások megismertetése és elfogadtatása a külső és belső stakeholderekkel.