Belső kommunikációs támogatás az alábbi területeken: a MÁV felsővezetésének cseréje (2009-ben, majd 2010-ben), az új elnök-vezérigazgató(k) megismertetése a vasúttársaság felső- és középvezetőinek, valamint 45 ezer dolgozójának körében, a társaság új üzleti stratégiájának („A szolgáltató vasút”) kidolgozása; a szakmai konszenzuson alapuló „Fehér Könyv” összeállítása és kiadása; a MÁV újrapozícionálása (nemzeti vasúttársaság); a jelentős üzleti és szervezeti átalakításokkal és vezetőcserékkel kapcsolatos reorganizáció kommunikációja; a kiemelt kormányzati témák (finanszírozás és adósságkonszolidáció, költségcsökkentési elvárások, menetdíjak és menetdíjkedvezmények újraszabályozása, menetrend, MÁV-Volán egyesülés, az ingatlanvagyon felmérése és hasznosítása/értékesítése) belső kommunikációs kezelése; új SZMSZ és kollektív szerződés, szakszervezeti kapcsolatok kiépítése és ápolása. Egységes válságkezelési és válságkommunikációs szabályozás kidolgozása a teljes MÁV Csoportra, részvétel az e célból létrehozott szakbizottság munkájában; az új elnök-vezérigazgatói vezetői krédó és brand felépítése.
A belső kommunikáció elősegítése a MÁV Csoport és a tulajdonosi jogokat gyakorló Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs területei között.