HUAWEI

A vállalat fogyasztói üzletágai magyarországi marketing PR feladatainak ellátása 2014-től kezdőden egészen napjainkig. Átfogó kampányok és marketingkommunikációs akciók megtervezése és lebonyolítása, a Huawei brand márkaépítése, Huawei okoseszközök – okostelefonok, okosórák, fülhallgatók, monitorok, PC-k, tabletek – piaci bevezetésének folyamatos kommunikációs támogatása, média- és szakértői együttműködések kialakítása, újságírói és fogyasztói terméktesztek, influenszermarketing, brand ambassador együttműködések. Egyedi terméktámogató aktivitások szervezése: többek között Huawei P20 és P40 zászlóshajó okostelefonjait támogató nemzetközi mobilfotós kiállítások megszervezése a World Press Photo-val és más együttműködő partnerekkel, profi fotográfusokkal; a Mate 20 Pro AI-vezérelt gesztusfelismerő képességeit kihasználó PR-kampány a Láthatatlan Kiállítással és a Centrál Színházzal.

BOSCH

Kéziszerszám üzletágak: profi kéziszerszámok – Bosch ProTeam, Image PR kampány, sales relations, sajtókapcsolatok; Dremel üzletág terméktesztek, díjnyertes PR-kampányok megtervezése és lebonyolítása. Kutatások kommunikációja a Bosch Car Service számára.

TAKARÉK CSOPORT

A marketingstratégia támogatása, kereskedelmi banki, jelzálogbanki termékek piaci bevezetésének és értékesítésének kommunikációs támogatása (pl. hitelek és megtakarítások, kormányzati programok CSOK, falusi CSOK, zöldhitel, babaváró hitel, MFB Pontok indítása és üzemeltetése, Smart Point bevezetése, mozgó bankfiókok piaci bevezetése stb.), makrogazdasági, agrár és ingatlanpiaci elemzőközpontok kialakításának támogatása, agrárroadshow-k kommunikációja, országos rendezvények (például Hungexpo-kiállítások, fesztiválok, kiemelkedő agrárszakmai rendezvények) banki jelenlétének és lebonyolításának támogatása, események, szponzorációk, influenszerkampányok megtervezése és lebonyolítása, piac- és közvélemény-kutatások menedzselése, közösségimédia-aktivitások, blogok vezetése, termékkommunikációhoz kapcsolódó szóróanyagok, edukációs kiadványok, filmek előállítása.

PHILIPS

DAP-termékek piaci bevezetésének kommunikációs támogatása, márkák és termékek népszerűsítése: Philishave 5000, Philishave Quadra Action 6000, Philishave hajvágók, Hydraprotect hajszárítók, Satinelle epilátorok, Azur Excel gőzölős vasalócsalád, Philips Jordan Sensiflex elektromos fogkefe, Natura Hairdryer, Triathlon 2000 total floor cleaning concept, valamint a Café Délice coffee machine bevezető és marketing PR-kampányai.

Philips alternatív hajshow rendezvény megrendezése, vásárlói kérdőíves kutatások, a Philips innovációs tevékenységének bemutatása, népszerűsítése.

XEROX

A társaság újrapozícionálásának kommunikációja a hazai piacon, a „komplex digitális dokumentumkezelés” márka bemutatása és népszerűsítése (The Digital Document Company), digitalizálás – szoftverfejlesztés – megoldások a társaság fő működési területein (channels, irodai megoldások, PSG), fogyasztói és újságírói terméktesztek, esettanulmányok, sikertörténetek feldolgozása és megjelentetése a hazai médiában, referencialátogatások megszervezése. Környezetvédelmi kommunikáció (újrahasznosítható papír, szilárd tintapatron) népszerűsítése a vállalat stakeholdereinek körében.

Elektronikus havi hírlevél szerkesztése a vállalat ügyfelei számára, PR-film forgatása a vállalat nemzetközi vezetői találkozójára.

Szponzorációk teljes körű kommunikációja hazánk legfontosabb írásos nemzeti kincseinek, köztük Mátyás király corvináinak és a Thuróczy Krónika digitalizálása (Gutenberg XXI. század program), az Országos Széchenyi Könyvtárban mikrofilmek digitalizálása; fotópályázat az EURÓRA Kulturális Közhasznú Alapítvány támogatására a József Attila emlékév alkalmából.

REEMTSMA

Marketing PR-stratégiák kidolgozása a Debreceni Dohánygyár részére, új márkák és termékcsaládok (West, Davidoff, Astor, R1, Symphonia, Symphonia Blond, Főnix és Delta) piaci bevezetésének PR-kampányai, consumer és sales relations. Reemtsma Sales Magazine teljes szerkesztése, tartalomgyártás, sales találkozók szervezése és vezérigazgatói beszédek megírása.

Magyarország első gerilla marketing kampányának kidolgozása és sikeres lebonyolítása („UFO-t láttak a Feneketlen tó fölött”) a Delta márka teaser-szakaszához kapcsolódóan (1994).

„Támadás az egyhangúság ellen” címmel országos óriásplakátfestő verseny tervezése és lebonyolítása, színházak, színészek, képzőművészek és szerkesztőségek bevonása az óriásplakátok megfestésébe, zsűritagok toborzása és a verseny lebonyolítása, Ray Cokes, az MTV nemzetközi zenecsatorna legendás műsorvezetőjének meghívása Magyarországra, illetve az ezzel kapcsolatos médiaérdeklődés szervezése és menedzselése, majd technoparty promóciója a verseny lezárásaként.

A Forma-1-es West-McLaren-Mercedes csapat szponzorációjának magyarországi kezelése és teljes körű kommunikációja, a versenyautók éves bemutatóinak médiamunkái, újságírók kiutaztatása, hazai bemutatók, médiainterjúk és sajtótájékoztatók szervezése Mika Häkkinen világbajnok pilóta számára.

Márkaszponzorációk menedzselése és teljes körű kommunikációja: Symphonia – az FTC futballcsapat fő szponzora; a DVSC szponzorációja; Symphonia – Kajak-kenu Országos Bajnokság; West Ladies’ Open teniszviadal.

Az R1 Ultra Lights cigarettamárka hazai piaci bevezetéseként közvélemény-kutatás lebonyolítása a fogyasztói tájékozottságról a dohánytermékek kapcsán, majd országos edukációs kampány megtervezése és végrehajtása a dohánytermékeken megjelenített feliratok (Full Flavour, Lights, Extra Lights, Super Lights, Ultra Lights) tényleges jelentéséről, az egészségre gyakorolt kockázatok mértékéről. Nemzetközi laboratóriumi vizsgálatok készíttetése és publikálása, a hazai cigaretták nikotin- és kátránytartalmáról a fogyasztók tájékoztatására.

AGRÁRMARKETING CENTRUM

A Kiváló Magyar Élelmiszer fogyasztói kampány: stratégia kidolgozása és az akcióterv végrehajtása, országos sajtókampány megtervezése és lebonyolítása, médiatervezés és -vásárlás, jubileumi gálavacsora szervezése.

„Sztárnyomozó” címmel (Váczi Gergő főszereplésével) KMÉ-termékeket és gyártókat népszerűsítő húszrészes televíziós minisorozat legyártása és sugárzása a TV2 csatornán. Kiváló Magyar Élelmiszer instore kampány – 8 áruházlánc részvételével (Cora, Auchan, Match, Spar, Interspar, Kaisers, Coop, Reál) bolton belüli megjelenések tervezése és lebonyolítása, kiemelt megjelenések biztosítása. 

A vöröshúsokat népszerűsítő kampány stratégiai tervezése és lebonyolítása, médiavásárlás, dietetikusokból és orvosokból álló szakértői kabinet összeállítása, 41 top hazai sztár elkötelezése a teljes értékű táplálkozás és a vöröshúsfogyasztás mellett, közös szakácskönyv kiadása, kereskedelmi televíziós műsorszponzoráció (RTL Klub Receptklub).

RICHTER GEDEON

Az ACC, a Quamatel, a Cavinton és különböző fogamzásgátló tabletták bevezető-, image és felvilágosító PR-kampányai, PR-kampány a reflux-betegség tudatosítására.

PR-stratégia összeállítása és végrehajtása az orális fogamzásgátlókkal kapcsolatos társadalmi ismeretek bővítésére, a készítmények helyes használatára.  Országos sürgősségi fogamzásgátlási ambulanciahálózat létrehozásának teljes körű kommunikációs támogatása, neves szakértők bevonásával széles körű kampány az abortuszok megelőzésének fontosságáról, illetve az orális fogamzásgátlóknak az abortusz megelőzésében játszott szerepéről.

Image-kutatás lebonyolítása a társaság megítéléséről, a vele kapcsolatos attitűdökről és stakeholder-elvárásokról a kormányzat, a hatóságok, az orvostársadalom, a sajtó és a betegek körében.

MOTOROLA

Marketingkommunikációs stratégia kidolgozása, a Motorola mobiltelefonkészülék-családok és egyéb technológiák (c520 Digital Mobile Phone, cd160 kétnormás GSM-telefon, cd920 – cd930 mobiltelefonok, adóvevők, Vseries és a v3688 dual-band GSM telefon, StarTAC készülék integrált SmartCard-telefonnal, URH rádió-, személyhívó-, adatátviteli- és műholdas kommunikációs rendszerek, DCS 1800, Motorola félvezetők) bevezető és marketing PR-kampányai, a WAP szolgáltatás piaci bevezetése.

Két kártyahelyes SmartCard GSM készülék- és STARTEC terméktesztek a sajtófőnökök és újságírók körében, ATL-kommunikáció, rádiószpotok gyártása. Szponzorációk, fogyasztói, újságírói tesztek és kutatások. Motospace és Motokori rendezvények kommunikációs támogatása.

Együttműködés kialakítása és közös divatbemutató a KOOKAI divatmárkával, Motorola Nyárbúcsúztató ’98 Éjszakai Futóverseny és Fúvószenekari Karnevál, országos roadshow, Motorola karácsonyi dealerparty. Gyárlátogatás megszervezése és lebonyolítása hazai újságírók számára. A TETRA-projekt kommunikációs támogatása, kormányzati kapcsolatok és public affairs tevékenység.

SCHERING-PLOUGH

A Claritine allergiaellenes készítmény piaci bevezetésének marketing PR-támogatása: az allergiával kapcsolatos közvélemény-kutatás lebonyolítása az allergiaellenes készítmények okozta álmosságérzet által veszélyeztetett foglalkozási körökben (busz-, teherautó- és taxisofőrök, mozdonyvezetők és pilóták), a kutatási eredmények publikálása a sajtóban. Felvilágosító, edukációs kampány indítása az allergia mint népbetegség tünetei és kezelése témakörében, Országos Allergia Nap megtervezése és lebonyolítása a Városligetben az allergiával kapcsolatos ismeretek tudatosítására, a Claritine és az Afrin márkák népszerűsítése, piaci részesedésük sikeres növelése.

ABACUS HOTEL

A herceghalmi szálloda marketingkommunikációs stratégiájának kidolgozása, versenytárselemzés készítése, pozícionálás kialakítása, piaci bevezető kampány tervezése és lebonyolítása, termékek, szolgáltatások kommunikációs támogatása, komplex arculattervezés, az összes szállodai kiadvány (brosúra, film, étlap és itallap) grafikai tervezése és legyártása, médiatervezés és értékesítési kampányok lebonyolítása, sajtókapcsolatok, szponzorációk.

MARS

A Mars és Snickers márkák hazai PR-kampányainak kidolgozása és lebonyolítása. A 22. IAAF. SNICKERS Terepfutó Világbajnokság szponzorációjának magyarországi menedzselése. A SNICKERS FIFA Világbajnokság Fair Play Project hazai megszervezése, lebonyolítása és kommunikációja Vitray Tamás és Faragó Richárd közreműködésével, országos roadshow szervezése vidéki általános iskolákban a Fair Play-kampány népszerűsítésére a labdarúgó világbajnoksághoz időzítve. Felvilágosító kampányok tervezése és lebonyolítása a körültekintő szénhidrátfogyasztás tudnivalóiról a sportoló fiatalok körében.

DELL

A DELL számítógépek magyarországi piaci bevezetésének kommunikációs támogatása, hazai partnercégekkel történő együttműködés elősegítése. Erőteljes kommunikáció az intézményi-kormányzati szféra számítástechnikai közbeszerzésein való sikeres részvétel érdekében. DELL szakszemináriumok, kormányzati kapcsolatok építése, DELL Hírlevél kiadása: a közbeszerzés hatálya alá tartozó intézmények beszerzési döntéshozóinak tájékoztatása.

Médiakapcsolatok kiépítése és működtetése, online business promóciók, sajtótájékoztatók, konferenciák, szemináriumok szervezése. A www.dell.hu online PC-áruház piaci bevezetése. Dell országos szakmai roadshow megszervezése és médiatámogatásának biztosítása.

MOBIL OIL

A Mobil 1 motorolaj marketingkommunikációja, Forma-1 szponzoráció magyarországi tudatosítása és népszerűsítése, újságírói gyárlátogatás lebonyolítása a McLaren angliai gyárába.  A magyarországi rallysport támogatása (Oroszlán fivérek szponzorációja), újságírói utaztatások, rally élményvezetés szervezése újságírók számára.

Az Exxon-Mobil globális egyesülés magyarországi kommunikációja, az új cégcsoport hazai pozícionálása és népszerűsítése. A Mobil és a British Petroleum között a kenőanyag-üzletágban korábban létrejött kapcsolat hivatalos felbontásának kommunikációja.

Az expressz gyorsaságú olajcsere-szolgáltatást nyújtó Mobil Express Olajcsere Gyorsszerviz-hálózat országos kiépítésének kommunikációs támogatása, az országos Mobil Day program népszerűsítése.

BÁRDI AUTÓ

A magyar autóalkatrész-értékesítő cég marketing PR-stratégiájának kidolgozása és végrehajtása. Országos közvélemény-kutatások végzése a hazai autósok szervizelési szokásairól, preferenciáiról, elvárásairól, a kutatások eredményeinek feldolgozása és rendszeres publikálása a hazai médiában. Aktuális autós témák feldolgozása, szakértői interjúk szervezése a hazai sajtóban, sales promóciók médiatámogatása.

BÁBOLNA

A Bábolna márkák image-kommunikációja, a kalciumos csirke termékcsalád piaci bevezetése, PR-kampányok, országos roadshow lebonyolítása, iparági és versenytárs-analízis, országos, reprezentatív, termék és általános image-kutatások lebonyolítása. Az RTL Klub Receptklub, Reggeli és Találkozások, a Crystal, a Sláger Rádió és a Klubrádió szponzorációja.

Elektronikus fogyasztói hírlevél grafikai tervezése, tartalmi feltöltése és disztribúciója.

HASBRO

A K’Nex, Monopoly, Furby, Star Wars játékok piaci bevezetése és PR-kampányai, szponzoráció. Országos Monopoly-bajnokság, Monopoly Klub szervezése és népszerűsítése, Tabu társasjáték piaci bevezetése. KOOSH márkanév, 3D puzzle városok, a Trivial Pursuit magyar változatának piaci bevezetése. A Globe Színházban megrendezett Hasbro játékkiállítás kommunikációs támogatása.

K’Nex – A mozgás birodalma címmel egyedülálló országos kiállítás (K’Nex-ből épített műalkotások) megszervezése az Iparművészeti Múzeumban, a projekt teljes körű kommunikációs támogatása.

Hamisított Hasbro-játékok elleni fellépés kommunikációja, az Action Man Bungee Jumper Extreme figurájának kivonása a kereskedelmi forgalomból.

MSC

Az amerikai központú gyógyszeripari cég által kiadott, az „Orvosok bibliájaként” emlegetett Merck Manual nemzetközi orvosi lexikon magyarországi bevezető kampánya, az amerikai gyógyszeróriás vezetőjének magyarországi látogatásához kapcsolódó program megszervezése (találkozó a Magyar Köztársaság elnökével), public affairs, kormányzati kapcsolatok építése.

FRIESLAND

A Milli és Pöttyös termékcsalád PR-kampánya, a Dutch Lady és a Calcimex brand piaci bevezetésének megtervezése és lebonyolítása, médiakapcsolatok kiépítése, sajtórendezvények és vásárlói találkozók szervezése, szponzoráció.

DUPONT

Teflon, Lycra és Corian márkák marketing PR-kampányai, Teflon Hírlevél szerkesztése és kiadása, fogyasztói kutatások és tesztek, DuPont Partner Partik szervezése és lebonyolítása. Teflon receptkönyv szerkesztése és kiadása, Teflon Days rendezvénysorozat megszervezése, Teflon fogyasztói és újságírói tesztek menedzselése és az eredmények népszerűsítése.

Médiakapcsolatok, márkavédelmi kommunikáció, image-építés, iparági kapcsolatok, issue management, kríziskommunikáció (a teflonbevonattal kapcsolatos fogyasztói aggályok kezelése).

KOTÁNYI

Szezonális kommunikációs kampány stratégiai tervezése, a www.grillezzunk.hu weboldal megtervezése, létrehozása és működtetése, folyamatos tartalomgyártás, consumer relations, médiakapcsolatok létrehozása és ápolása.

CEUMED

A Bio-Oil bőrápoló olaj magyarországi piaci bevezetése, a márkával kapcsolatos marketingkommunikáció felépítése és folyamatos menedzsmentje, sajtókapcsolatok, vlogger- és blogger-, illetve influencer-együttműködések kialakítása, terméktesztek, egyedi beauty blogger-rendezvények szervezése, közösségimédia-menedzsment (Facebook, Instagram), blogcikkek írása, nyereményjátékok szervezése, honlapfejlesztés, marketingkommunikációs kampányok, Szeress Okosan by Ceumedika Facebook-oldal menedzsmentje, kreatív tartalomgyártás.

ASIA CENTER

Az Asia Center megépítésének és megnyitásának teljes körű marketing PR-kampánya, az Asia Center bokrétaavató ünnepségégének megszervezése (sajtó- és VIP-vendégek), a bevásárlóközpont pozícionálása, arculati tervezés, sajtótájékoztatók és egyéb sajtórendezvények lebonyolítása, sajtómegjelenések generálása, médiakapcsolatok ápolása.

AKZO NOBEL

A festékeket és teljesítménybevonatokat gyártó holland multinacionális vállalat teljes körű magyarországi marketing PR-kommunikációjának megtervezése és lebonyolítása, médiakapcsolatok kiépítése és működtetése, image-építés, szponzoráció, partnertalálkozók. Levis falfesték nyereményjáték megtervezése és lebonyolítása, az Akzo Nobel Coatings által kiadott Festék alapismeretek című oktatási segédkönyv bemutatása és népszerűsítése.

CSEMEGE-MATCH

A Match, Smatch és Profi élelmiszeráruház-lánccal kapcsolatos image-kommunikáció, a cégcsoport új stratégiai koncepciójának kommunikációs támogatása, promóciók, társasági kommunikáció, médiakapcsolatok, sajtótájékoztatók, vezetőváltások kommunikációs kezelése. Szponzoráció: tartósélelmiszer-, fogyasztási-, háztartási- és sportcikkek felajánlásának kommunikációs támogatása.

4LIFE DIRECT

A londoni székhelyű biztosítótársaság magyarországi piaci térnyerésének elősegítése, az életbiztosítások szempontjából releváns témák (az idősek és a digitalizáció, az öröklés szabályai, végrendeletek, időskori depresszió, az idősek megtakarítási szokásai, a temetéshez kapcsolódó költségek és szokások) feldolgozása és rendszeres publikálása a hazai sajtóban, együttműködés az időseket támogató segélyvonallal.

ELSŐ NŐI AUTÓSZALON

Marketingkommunikációs tanácsadás, „A nő mint brand – Magyarország 2007” workshop megszervezése, médiakapcsolatok, sajtóközlemények.

FREUDENBERG

A VILEDA brand és a VILEDA háztartási termékcsalád bevezető és népszerűsítő kampányai, médiakapcsolatok, a magyarországi sales-hálózat kiépítésének támogatása.

BAUHAUS

A magyarországi piacra lépés kommunikációja, bokrétaavató és áruházmegnyitó ünnepségek, médiakapcsolatok, sajtóesemények.

FLOWER COUNCIL

A holland virágok európai marketingtevékenységét végző nemzetközi cég teljes körű magyarországi képviselete, a magyarországi kommunikációs stratégia kidolgozása, kereskedelmi és sajtókapcsolatok támogatása, ágazati körkép készítése és hosszú távú szakmai kommunikációs tanácsadás. Virágshow-k, szemináriumok, workshopok szervezése, sajtókapcsolatok kiépítése a virágok magyarországi népszerűsítése érdekében, PR-film forgatása, magyar virágkötőknek szóló kereskedelmi kiadvány (Holland Flower) korrektúrázása, terjesztése.

Szponzoráció menedzselése és kommunikációs támogatása: országos gyermekrajzpályázat, a Bajai Jazz Fesztivál támogatása a Holland Nagykövetség közreműködésével (magyar-holland virágkötő show).

HTCC

Marketingkommunikációs tanácsadás, szolgáltatások népszerűsítése, előfizetői kör bővítése, üzleti stratégia kommunikációs támogatás a Hungarian Telephone and Cable Corp. számára.

BANK 24

Az első, bankfüggetlen magyarországi kártyaautomata-hálózatot létrehozó társaság kommunikációja, a bankkártyás fizetéssel kapcsolatos témakörök (biztonság, előnyök stb.) népszerűsítése, az automatarendszer hazai bevezetésének kommunikációja.

HUMANIC

Az osztrák cipőbolthálózat magyarországi piaci bevezetése, az első budapesti áruház megnyitásával a Váci utcában, az ünnepélyes megnyitó sajtó- és VIP-feladatainak ellátása, médiakapcsolatok kiépítése és működtetése.

STEIRERBRAU

Az osztrák söripari társaság Gösser sörcsaládjának, a helyes sörcsapolás és sörivás kultúrájának magyarországi népszerűsítése, sajtókapcsolatok kialakítása, sajtórendezvények, interjúk és sajtómegjelenések szervezése.

BEIERSDORF

A Nivea Kao Bioré tisztító tapasz piaci bevezető PR-kampánya.

S.C. JOHNSON

A Brise illatgyertyák magyarországi piaci bevezetéséhez fűződő, teljes körű marketing PR-kampány megtervezése és végrehajtása.

MÖLNLYCKE

A Libero Up&Go pelenkák piaci bevezetésének és népszerűsítésének PR-kampánya.

DANONE

Danone sütemények és kekszek bevezető PR-kampánya.

ROCHE

Laikus kommunikáció, orvosi promóció.

LINDSTRÖM

A munkaruha-kölcsönző szolgáltatást végző finn cég piaci bevezetésének kommunikációja, a székesfehérvári telephely megnyitásának teljes körű kommunikációs támogatása.

MERLONI ELETTRODOMESTICI

Az Indesit és Ariston márkák piaci bevezetésének kommunikációs támogatása Magyarországon.

MINIMAX

Az első magyar gyerekcsatorna piaci bevezetésének teljes körű kommunikációs támogatása.