Stratégiai kommunikációs tanácsadás az elmúlt évtizedek legjelentősebb hitelintézeti átalakítása, a takarékszövetkezeti szektor gyökeres üzleti és szervezeti reorganizációja során a stratégiai tervezéstől, a hétéves projekt teljes körű kommunikációs lebonyolításáig az alábbi területeken: az Integrációs Szervezet (SZHISZ) létrehozása, majd 2016-os átalakítása és 2021-es rebrandingje (IHKSZ), 126 korábbi takarékszövetkezet, kisbank és két nagy hitelintézet fúziója, a takarékok garanciaközösségének és Tőkefedezeti Közös Alapjának létrehozása, a korábbi FHB Kereskedelmi Bank és FHB Jelzálogbank integrálása a takarékszövetkezeti rendszerbe, a Takarék Csoport és az új központi Takarékbank létrehozása; az egyesülések és beolvadások tulajdonosi, felsővezetői, munkatársi és társadalmi kommunikációja, a korábbi, eltérő informatikai rendszerek egységesítése és az új, közös informatikai rendszer fokozatos bevezetése, a korábbi takarékok, FHB-bankok, valamint az integráció központi bankjának rebrandingje, a termék- és szolgáltatáspaletta megtisztítása és egységesítése, az új, egységes irányítású szervezet és szervezeti kultúra kialakítása, az új Takarékbank reputációs kockázatelemzési rendszerének, valamint CSR/ESG stratégiájának kidolgozása; az azonnali fizetési rendszer 2020 márciusi bevezetése; GAP-audit a Takarék Csoport kommunikációjáról, az új, hatékony kommunikációs szervezeti struktúra megtervezése és létrehozása.
Felsővezetői kommunikációs tréningek és coaching a hitelintézeti csoport menedzsmentjének.